Firma idealna dba o swojego klienta na wiele różnych sposobów. Warto więc zastanowić się nad tym czym żyją aktualnie nasi klienci, żeby przygotować dla nich odpowiednie promocje lub wsparcie, tak aby poczuli się zadbani.
Od początku stycznia dużo słyszy się o grypie, można więc pomyśleć jak wykorzystać tę grypę dla dobra swojego biznesu – jak zadbać o swoich klientów, którzy na grypę zachorowali, zaczynają chorować, już wyzdrowieli lub dopiero obawiają się, że mogą zachorować.
W promocji swojej firmy możemy wykorzystać zarówno bezpośrednie działania, np. wyłożyć w sklepie, biurze cukierki o działaniu uśmierzającym ból gardła, rozłożyć maty antywirusowe przy drzwiach (to tak bardziej dla żartu, ale żeby jednocześnie uświadomić klientom problem i wskazać, że w naszym sklepie jest strefa wolna od zarazków), etc.
Jeżeli prowadzimy biuro podróży możemy oferować wyjazdy do krajów, gdzie „na pewno nie złapie się grypy” lub „można się zahartować”.
Jeżeli prowadzimy sklep z odzieżą, możemy stworzyć strefę odzieży „antygrypowej” ze specjalnymi ciepłymi ubraniami.
Możemy wykorzystać fakt grypy dla dobra naszej firmy i pokazać naszym klientom, że zależy nam na nich.